Sposoby na promocję lokalnego biznesu

rojektanci jest fakt, że jest to reklama mobilna. Oznacza to, że musi być dobrze widoczna i czytelna z większej odległości również z uwzględnieniem prędkości, z którą będzie się poruszała. Dlatego dobrym pomysłem jest użycie żywyc

Sposoby na promocję lokalnego biznesu

Projektanci mobilnych reklam


Zaprojektowanie odpowiedniej reklamy, nadającej się na przyczepę reklamową z pewnością nie jest prostym zdaniem. Największy problem, który napotykają projektanci jest fakt, że jest to reklama mobilna. Oznacza to, że musi być dobrze widoczna i czytelna z większej odległości również z uwzględnieniem prędkości, z którą będzie się poruszała. Dlatego dobrym pomysłem jest użycie żywych, intensywnych kolorów widocznych z daleka wraz z odpowiednim napisem, czy grafiką. Każdy może spróbować swoich sił w zaprojektowaniu ruchomej reklamy, która będzie nadawała się na przyczepę reklamową, jednak jeśli chcemy sobie zagwarantować sukces powinniśmy pozostawić to zadanie profesjonalistom.


Oryginalna reklama


Wiadomo nie od dziś, że dobrze zaprojektowana reklama powinna przyciągnąć uwagę odbiorcy, ale to tylko połowa sukcesu. Ważne jest też, aby była na tyle interesująca, żeby zapaść w pamięci patrzącego. Z tego powodu niezwykle istotnym czynnikiem dla reklamy jest jej kreatywność i oryginalność, co zwiększa jej oddziaływanie na odbiorcę. Częstym zabiegiem twórców reklamy, zarówno wizualnej jak i audiowizualnej, jest wykorzystywanie ciekawych gier słownych, zwanych kalamburami, które opierają się na skojarzeniach, bliskoznaczności albo odwrotnie ? na wieloznaczności poszczególnych wyrazów. Z tego sposobu korzystają projektanci reklam na billboardach, czasem na stronach internetowych, ale także na przyczepach reklamowych.


Przyczepy reklamowe z nagłośnieniem


Dużym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców cieszą się audiowizualne mobilne reklamy. Za tym terminem kryje się nic innego, jak przyczepa reklamowa wraz z głosowym komunikatem. Taka forma reklamy jest niezwykle atrakcyjna dla odbiorcy, ponieważ oddziałuje nie tylko na zmysł wzroku, ale także słuchu, powodując, że promowany produkt czy usługa zostaną lepiej zapamiętane. Dodatkowo słowny komunikat daje spore pole do popisu twórcom reklamy, który może w zabawny, błyskotliwy sposób nawiązywać do wizualnej części, przyciągając uwagę potencjalnych klientów i zachwycając ich kreatywnością i oryginalnością. Ponadto taka przyczepa reklamowa z nagłośnieniem jest dobrze słyszalna z większej odległości, dzięki czemu jej zasięg jest większy.