Reklama za pomocą materiałów drukowanych

o druk ulotek, wizytówek czy dużych bannerów- to także druk innych, potrzebnych materiałów takich jak: naklejki, litery samoprzylepne czy etykiety. W zasadzie wszystko co wychodzi z drukarni można zaliczyć do kategorii poligrafii.

Reklama za pomocą materiałów drukowanych Produkt bez brandingu nie może istnieć na dzisiejszym rynku. Od niedawna można drukować nawet nieduże nakłady, wystarczy znaleźć: .

Wyspecjalizowana poligrafia

Poligrafia to nie tylko druk ulotek, wizytówek czy dużych bannerów- to także druk innych, potrzebnych materiałów takich jak: naklejki, litery samoprzylepne czy etykiety. W zasadzie wszystko co wychodzi z drukarni można zaliczyć do kategorii poligrafii.

Są zakłady specjalizujące się w produkcji jedynie określonej grupy materiałów drukowanych: np. ulotki, albo tylko druk wielkoformatowy. Wynika to z jednak prostej rzeczy: do każdego rodzaju druku trzeba mieć odpowiednią maszynę, a te zajmują miejsce i sporo kosztują. Dlatego raczej zakłady drukujące ograniczają ilość odstępnych usług.


Firmowe gadżety

Gadżety firmowe są tak szeroko wykorzystywane w szeroko pojętym marketingu, że nawet ciężko znaleźć firmę, która nie miałaby swoich długopisów, breloków czy choćby papieru firmowego. Takie gadżety muszą być w miarę skuteczne, ponieważ gdyby nie były nikt by ich nie stosował.

Takie i wiele innych artykułów można zamówić w prawie każdym zakładzie poligraficznym, a ceny nie są specjalnie wygórowane, zwłaszcza przy dużych zamówieniach- jak wszystko w poligrafii. Do tego rozmaite plakaty i bannery reklamujące i o marketing naszej firmy możemy być spokojni.


Małe nakłady

Druk etykiet na różnego rodzaju produkty rozwinął się w ostatnich czasach znacząco. Wraz z nowymi i wydajnymi maszynami drukującymi etykiety można zamawiać nawet bardzo małe nakłady bez obawy o wygórowaną stawkę. Oczywiście duże nakłady dalej wychodzą taniej, jednak ta różnica nie jest obecnie tak duża jak kilka lat temu.

Potencjalny rynek dla niskonakładowych druków to małe, lokalne firmy produkujące nieduże ilości towaru. Ostatnio również sporo piwowarów domowych zaczyna etykietować swoje własne piwa, oczywiście nie na handel, ale np. na konkursy. Oprócz tego mamy producentów miodów, konfitur czy ekologicznej żywności, gdzie zapotrzebowanie jest raczej na małe nakłady etykiet.