Dobry i zły Dj. Krótko o DJ'ach i oprawie muzycznej imprez

Dodane: 27-08-2016 05:46
Dobry i zły Dj. Krótko o DJ'ach i oprawie muzycznej imprez Decyzja i wybór DJ'a na jakąś ważną imprezę to ciężkie zadanie. Warto skrupulatnie przeszukać rynek w poszukiwaniu dj na wesele śląsk. Artykuł o oprawie muzycznej i tym co powinien mieć DJ.

Współczesny trance

Dźwięk współcześnie znanego Trance'u został ukształtowany w dużej mierze niezależnie przez Paula van Dyka (For An Angel z debiutanckiego albumu 45 RPM) i Roberta Milesa (Children z debiutanckiego albumu Dreamland). Oba utwory są do dziś uznawane za jedne z najlepszych przedstawicieli gatunku, a Children trafił na szczyty wielu list przebojów i do dziś jest odtwarzany w radiach muzyki popularnej. Wiele późniejszych utworów starało się naśladować ów styl, przyczyniając się do ostatecznego jego ukształtowania

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Trance


Nie oszczędzaj na imprezie, a zwłaszcza na DJ'u

Pewnie sporo osób wychodzi z założenia, ze nie potrzebny im DJ, bo ich synek/wnuczek/bratanek coś tam wie o komputerach to pewnie i muzykę umie puścić. Niestety to nie takie proste, nie bez powodu usługi Dj'a kosztują tyle ile kosztują. W cenę wchodzi nie tylko samo doświadczenie DJ'a, ale również pewna amortyzacja za sprzęt, często profesjonalny- więc drogi- oraz legalna muzyka.

Poza tym kiedy zdecydujemy się na usługi DJ'a z pewnością zaproponuje nam najlepsze możliwe rozwiązanie w kwestii nagłośnienia, ustawienia sali i przedstawi kilka świetnych pomysłów na rozruszanie gości.


Co musi mieć DJ, aby móc wykonywać swój zawód?

Obsługa muzyczna imprez wymaga sporej ilości sprzętu grającego: kolumn, głośników, mikserów no i kabi, żeby to wszystko podpiąć. Nie może też zabraknąć źródła dźwięku, czyli jakiegoś odtwarzacza, czy laptopa z zewnętrzną kartką dźwiękową. Koszty zakupy takiego sprzętu są ujęte jako koszty amortyzacji w usługach każdego DJ'a, który jeździ na imprezy, eventy czy studniówki.

Do tego jeszcze dobry Dj musi mieć swój set utworów, na które posiada licencję na odtwarzanie i ewentualna obróbkę. Bez tego nie można nawet mówić o profesjonalizmie danego dźwiękowca.